woensdag 20 februari 2013

Paul Turner wil niet praten over Homoseksualiteit


Ex-'Voice of Holland' kandidaat Paul Turner heeft geen zin om over zijn seksuele geaardheid te praten. "Misschien is het dom en naïef, maar ik wil gewoon dat iedereen goed in z'n vel zit en zichzelf kan zijn, of je nou hetero, bi of homo bent", zegt hij in een interview met de Viva (inderdaad een uber mannelijke magazine).

Over de extravagante Paul gaat al sinds zijn deelname aan de TV talentenjacht het gerucht dat hij homoseksueel is. Zelf wil hij daar echter niets van weten. "Een journalist zei ooit: 'Je houdt van Lady Gaga, draagt leggings en post foto's van bloemen op Instagram. Je moet wel homo zijn.' Dat is disgusting, antwoordde ik", aldus Paul in de Viva. Wat hij exact disgusting aan die uitspraak vind staat niet in het interview.

Paul Turner probeert een carrière in de Nederlandse showbizz op te bouwen door mee te doen aan bijvoorbeeld 'Sterren Dansen op het IJs'. Hierdoor heeft hij geen tijd voor een liefdesleven: "Het past op dit moment ook niet in mijn leven. Het is zo'n wervelwind nu. Ik praat er ook niet graag over, als ik verliefd ben schreeuw ik het niet van de daken. Als ik thuiskom in een leeg huis, weet ik niet hoe snel ik vrienden moet uitnodigen. Ik hou niet van alleen zijn."

bronnen: ShowVandaag.nl / Viva / YouTube