dinsdag 9 april 2013

Jacco | Nieuwe rubriek bij KamKrant.nl !!


              
Mag ik mij eerst even voorstellen ?! Ik ben Jacco Broer, ben 19 jaar en kom uit Hoogeveen. Ik ben via Facebook op deze site gekomen en het trok me direct om hier wat te gaan schrijven voor mensen die problemen hebben.

Het gebeurt namelijk heel vaak dat mensen onzeker zijn over zijn of haar sexuele voorkeur. Of dat er getwijfeld word over bepaalde keuzes in het leven, of misschien wel liefdesproblemen. Schaam je niet, iedereen heeft wel eens een probleem, jij bent niet de enige.

Via kamkrant.nl kun je nu al je vragen stellen en/of over problemen praten waar jij tegen aanstoot. Dit kan volledig anoniem, dit is niet ver- plicht. Eéns in de 2 à 3 weken wordt er zorgvuldig gekeken naar alle mailtjes die zijn binnen gekomen, en kiezen we er een aantal uit, waarop ik zal antwoorden.

Helaas kan ik niet alle mailtjes gaan publiceren, niet getreurd ik beantwoord elk mailtje wel netjes. Stuur je mailtje maar één keer, dit om spam in de inbox te verkomen.

Mail nu snel jouw vraag/probleem naar:  jacco@kamkrant.nl

Jacco Broer

bron: KamKrant.nl