zaterdag 20 april 2013

Matt R. Salmon | Interview over Homogenezing


                        
Matt R. Salmon is de zoon van een Mormoons Republikeins congreslid dat aangaf dat hoewel hij van zijn homo-zoon houdt, hij tegen het homohuwelijk blijft. Zoonlief had een interessant interview met CNN's Anderson Cooper.

Matt R. Salmon sprak afgelopen vrijdagavond met de openlijk homoseksuele Anderson Cooper over zijn vader die zich uitsprak tegen het homo- huwelijk, zijn moeder die ook tgeen het homohuwelijk vocht in de staat Arizona en dat hij ondanks dit toch erg veel van hen houdt.

Salmon: "Ik heb geen spijt van de homogenezingstherapie. Mijn doel was om hetero te worden, dat is niet gelukt. Maar ik heb er veel meer zelfvertrouwen door gekregen. Ik moest vriendschappelijke relaties aangaan met heteroseksuele mannen, om een soort van betere en stoer- dere man te worden. Het heeft me geholpen om beter om te gaan met mannen ... !!".

Anderson Cooper: "Dus het heeft je geholpen om mannen te ontmoeten".

Salmon: "Ja, ja, dat heeft het gedaan".

Anderson Cooper: "Ik denk dat je dokter zich nu in zijn koffie verslikt".

Salmon zegt dat hij zelf besloot om die therapie te gaan volgen, maar dat hij nu erg blij is homo te zijn en hoopt jonge homo's in vergelijkbare situaties te kunnen helpen.

bronnen: Gay.nl / CNN.com