donderdag 7 februari 2013

Ex-Homo Prediker betrapt op Grindr


De 'ex-gay' prediker Matt Moore, die beweert dat hij zich heeft afgewend van zijn 'homseksuele wensen', is betrapt op het gebruik van de gay dating app Grindr. Inmiddels heeft hij toegeven dat het profiel inderdaad van hem was.

Matt Moore is medewerker aan de Christian Post waar hij vaak schrijft over zijn loslaten van de 'homoseksuele levensstijl. Toen hij werd betrapt op het gebruik van een Grindr-profiel zei hij dat het profiel inderdaad van hem was. "Ik ben er de laatste weken regelmatig actief op geweest. Maar het was verkeerd van me. Ik heb mijn visie over homoseksualiteit en de bijbel niet veranderd."

"Het aanmaken van dit profiel en chatten met andere jongens was zeer ongehoorzaam van me. Richting Christus en richting god. Gelukkig geloof ik dat hij me heeft vergeven. Ik zal me nooit meer op Grindr vertonen. Echt niet."

bronnen: GayKrant.nl / Christian Post