Op donderdag 3 januari heeft de campagne van Roze Maandag 2012, 'Be Gay For A
Day', de Communicatieprijs Brabant 2012 in de wacht gesleept. De prijswinnaar
werd bekendgemaakt tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst van CommunicatieClub
Bourgondië. De campagne liet in de categorie Creatief Mano Machiato en de
Familie Breburg Koopsoap achter zich.
Finale
Nadat
voorzitter Naud van de Wijngaart de finaleplaats tijdens een presentatie aan de
vakjury had veiliggesteld, volgde een aantal weken van spanning. Toen
juryvoorzitter Pieter Hemels de naam van de winnaar bekendmaakte werd de trofee
van sculpturist Nicolas Müller Jacobs dan ook vol trots in ontvangst
genomen.
Naud van de Wijngaart: "Dit is een fantastisch gevoel en geeft
de medewerkers van Scheepens reclame adviseurs de waardering die ze dubbel en
dwars verdienen."
Samenwerking
Het succes van de
campagne en van Roze Maandag staat niet op zichzelf. Van de Wijngaart: "Het is
het resultaat van de goede samenwerking met o.a. Scheepens reclame adviseurs,
Tilburg.com, Gemeente Tilburg, Horeca- en kermisexploitanten, het regionale
bedrijfsleven en natuurlijk Stichting Roze Maandag. Daarnaast zorgen de
bezoekers van Roze Maandag tijdens de Tilburgse Kermis ieder jaar weer voor een
geweldig feest."
Roze Maandag 2013
Er wordt
enthousiast gewerkt aan de campagne voor Roze Maandag 2013, die op 22 juli
plaatsvindt. Via de website, Facebook en Twitter kunnen de voorbereidingen
worden gevolgd.
bron: KamKrant.nl