vrijdag 26 april 2013

Boer Zoekt Vrouw / Man – Willem Beekman | 'Boer Willem' nog altijd vrijgezel

Boer Willem, die vorig jaar de Nederlandse primeur had om als eerste homoboer deel te nemen aan het populaire KRO-programma 'Boer Zoekt Vrouw', is nog altijd vrijgezel. Tijdens het programma liepen alle verwoede pogingen Willem te koppelen aan een andere man op niets uit waarna hij andere brievenschrijvers is gaan benaderen. Maar ook nu zonder resultaat. Willem laat in de Weekend van deze week weten dat hij geen tijd meer zal steken in het zoeken naar een nieuwe liefde. "Ik beantwoord geen brieven meer".

De 48-jarige Willem runt al ruim twintig jaar een biologisch-dynamische zorgboerderij in de Achterhoek en wordt nog regelmatig aangesproken door mannen maar dat heeft er niet toe geleid dat hij de ware is tegengekomen. "Dan is dit kennelijk het moment niet om een relatie te vinden. Voor- heen was ik zoekende en het is niet gelukt. Nu denk ik: er zijn heel veel andere dingen op de wereld die me gelukkig kunnen maken. Die partner, ik geloof zeker dat hij komt, maar op z'n tijd", aldus Willem in de Weekend.

Willem is al sinds zijn drieëntwintigste 'Uit de Kast' en heeft al een langdurige relatie achter de rug. Via internet een leuke man vinden is voor hem geen optie omdat hij naar eigen zeggen de verkeerde mannen aantrekt. "Dat ik boer ben, heeft grote aantrekkingskracht. Maar wel de verkeerde. Want ze associëren het met sm, met overalls, met seks in de stal en melkmachines", aldus Willem in een eerder interview.

bronnen: GaySite.nl / Weekend