dinsdag 19 maart 2013

Madonna strijdt tegen Padvinders

Madonna heeft tijdens de Gay & Lesbian Alliance Against Defamation (GLAAD) Awards een speech gehouden in een padvindersoutfit. The Queen of Pop maakte duidelijk dat ze het niet eens is met de regel die de Boy Scouts of America hanteert, namelijk dat homosek- suelen niet zijn toegestaan.

"Ik wilde vroeger ook bij de padvinderij, maar dat mocht niet. Ik kan een vuurtje maken, ik kan een tent opzetten en ik kan katten uit een boom redden", zei de entertainer met een grote grijns. "Ik wil me gewoon inzetten voor een goede maatschappij en boven alles weet ik hoe ik jongens moet 'scouten'. Waarom zou ik er dan niet bij mogen horen? Ze moeten hun stomme regels gewoon veranderen !!"

De Boy Scouts of America staat al enige tijd onder druk omdat het homo's verbiedt om lid, vrijwilliger of medewerker te worden van hun orga- nisatie. Zie hieronder de volledige speech van Madonna.

bronnen: Gay.nl / Glaad / YouTube.com