dinsdag 8 september 2015

Sam - 007 · Spectre | "Sam Smith bevestigt nieuwe James Bond-themesong" ‼

De Britse zanger Sam Smith heeft vanochtend officieel gemaakt dat hij het themalied van de nieuwste James Bondfilm (Video) heeft gemaakt. Het nummer zal 'Writing's On The Wall' gaan heten. 

"Dit is een van de hoogtepunten uit mijn carrière. Ik ben vereerd dat ik eindelijk mag aankondigen dat ik de volgende James Bond themesong zing", zo schrijft de 23-jarige zanger op Twitter. "Het is erg opwindend om deel uit te maken van dit iconische Britse erfgoed en om aan te sluiten in een rij met een paar van mijn grootste muzikale inspiraties".

Sam Smith komt nu in het rijtje te staan van beroemde muzikanten die eerder een titelsong voor een Bondfilm mochten maken zoals: Tina Turner, Shirley Bassey, Tom Jones, Adele, Madonna en diverse andere artiesten.

Zie ook:  
Sam Smith doet soundtrack van James Bond Spectre  /  Sam Smith: "Soundtrack Bondfilm is hoogtepunt in m'n carrière"  
Sam Smith noemt soundtrack James Bond 'hoogtepunt in zijn carrière'  /  Sam Smith zingt titelsong van nieuwe Bondfilm   

bronnen: HoLeBi.info / YouTube.com