maandag 11 maart 2013

Vrouw mishandelt Zoon met kabel om Homoseks


Erica Moore, een vrouw uit Forest Hill in de Amerikaanse staat Texas, is aangeklaagd voor het afranselen van haar zoon met een elektrische kabel, omdat ze hem betrapte op seks met haar neef.

Ziekenhuispersoneel werd bezorgd nadat de jongen van 15 door zijn oma werd binnengebracht met wonden op zijn torso, handen, armen en benen. Het werd al snel duidelijk dat hij door zijn moeder was mishandeld met een kabel, nadat ze hem vond terwijl hij orale seks van haar 18 jaar oude neef ontving.

"Het verafschuwde me hoe ze naar elkaar keken, en mijn neef rende gelijk de deur uit. De politie vertelde me dat de seks met wederzijds in- stemmen was, maar ze pleegden een homoseksuele handeling in mijn huis en daar waren de agenten wel op tegen. Dus ik sloeg mijn zoon en ongeveer drie of vier maanden later kwamen ze mij arresteren voor mishandeling", aldus de gewelddadige moeder in de Huffington Post en op CBS·DFW.

Volgens de moeder sloeg ze haar zoon omdat hij ook zo werd geslagen toen hij een kind was. Ze vond niet dat ze discrimineerde. "Het zou niet anders zijn als ik mijn dochter met een jongen in huis zou vinden, en haar daar voor zou disciplineren".

De politieagent vertelde mij zelf: "Als ik mijn zoon zo zou vinden zou ik ze waarschijnlijk allebei hebben neergeschoten". "Hij vertelde dat ik m'n zoon kon slaan, als het maar geen wonden zou achterlaten", aldus de moeder. Volgens een politiecommissaris loog ze in haar commentaar. De vrouw riskeert een celstraf.

bronnen: GayKrant.nl / Huffington Post / CBS·DFW
     

Moeder slaat Zoon met elektriciteitssnoer na Pijpbeurt van Neef

Een vrouw uit Texas is gearresteerd omdat ze haar tienerzoon had geslagen met een elektriciteitssnoer nadat ze hem in bed had be- trapt met een andere man.

Erica Moore uit Forest Hill blijft erbij dat ze niets verkeerd heeft gedaan: ze betrapte haar 15-jarige zoon die werd gepijpt door haar neef en deed wat elke normale ouder zou hebben gedaan: ze greep naar het eerste wat ze te pakken kon krijgen en gaf haar zoon zweepslagen met een elektriciteitssnoer. "Mijn neef is 18. Mijn zoon is 15 en toen ik de kamer binnenging zag ik mijn neef orale seks hebben met mijn zoon en ik gaf mijn zoon zweepslagen. En nu ben ik diegene die in de problemen zit omdat ik hem heb geslagen", zegt ze.

"Toen ik mijn zoon betrapte, vond ik dat echt walgelijk, de manier waarop hij en mijn neef keken. Mijn neef liep onmiddellijk weg. Ik wist niet meer waar ik het had … !! De politie vertelde me dat gebeurde met gemeenschappelijke toestemming, maar ze pleegden een homoseksuele daad in mijn huis en wij zijn daar helemaal tegen. Dus gaf ik mijn zoon zweepslagen en ongeveer drie of vier maanden later kwamen ze me arresteren voor mishandeling", herinnert ze zich.

Moore zegt ook nog dat het slaan van kinderen met een elektriciteitssnoer een oude familietraditie is. Of het veroorzaken van bloedingen en striemen op de dijen, voorarmen, handen, borst en rug – zoals in het geval met haar zoon gebeurde – ook een traditie is, is niet duidelijk.

Nog volgens Moore vertelde de agent die haar arresteerde dat hij meevoelde met haar en dat hij waarschijnlijk nog meer had geslagen. "Hij zei het met zijn eigen mond: "Als ik mijn kind zou hebben betrapt dan zou ik hem waarschijnlijk hebben neergeschoten. Ik zou ze allebei hebben neergeschoten". Maar hij zei ook dat je dat volgens de wet niet mag doen en je mag ze ook geen zweepslagen geven. Hij zei dat je ze wel mag slaan maar dat je geen zichtbare letsels toebrengen", zegt ze.

Moore blijft erbij dat "ze een homoseksuele daad pleegden in mijn huis en wij daar helemaal tegen zijn" en voegt er nog aan toe dat ze er ook haar dochter van langs heeft gegeven toen ze haar betrapte op het hebben van seks.

Moore wordt beschuldigd van mishandeling met het toebrengen van lichaamsletsels aan een familielid, maar zelf zegt ze enkel haar rechten als ouder uit te voeren. "Hoe moest ik dan reageren ?! Moest ik het gewoon laten gebeuren ?! Nee !! Wij werden geleerd om onze kinderen te laten gehoorzamen en wij geven onze kinderen zweepslagen".

bron: GayWorld.be