woensdag 30 januari 2013

Frank Ocean slaags met Chris Brown


Niet alleen zangeres Rihanna en rapper Drake zijn het slachoffer geworden van Chris Brown's agressie. Ook Frank Ocean is nu door de R&B-zanger in elkaar geslagen. Tijdens een vechtpartij zijn rake klappen uitgedeeld waarbij Ocean verwondingen opliep.

Het zou allemaal om een parkeerplaats zijn gegaan. Toen Chris Brown een muziekstudio in Los Angeles verliet, zag hij Frank Ocean en zijn vrienden ineens op hem afstormen. "Dit is mijn studio en mijn parkeerplek", zou Ocean gezegd hebben. Volgens Brown wilde hij zijn collega toen slechts een hand geven, maar Ocean's entourage zag dit als een bedreiging waarop een knokpartij volgde.

Brown ontkent de aanstichter van het gevecht te zijn geweest. Ocean liet echter via twitter weten het slachtoffer te zijn. "Chris Brown en zijn vrienden zijn bovenop me gesprongen. Ik heb nu een behoorlijke snee in mijn vinger waardoor ik niet meer met beide handen tijdens de Grammy's kan spelen", aldus de Odd Future-zanger. Ocean heeft Brown inmiddels aangeklaagd en de politie onderzoekt de zaak momenteel. De aanklacht van Ocean zou ertoe kunnen leiden dat Brown's voorwaardelijke straf wordt omgezet in een onvoorwaardelijke.

Frank Ocean kwam onlangs als één van de eerste R&B-zangers uit de kast. De Amerikaanse organisatie GLAAD, die opkomt voor de rechten van homo's en lesbiënnes, nomineerde de zanger deze maand daarom voor een award in de categorie 'Outstanding Music Artist'.

bron: Gay.nl