zaterdag 25 april 2015

Anthony en Jacob | "Hetero jongen vraagt zijn Homo vriend mee naar prom" ‼

Anthony is 17 jaar en homoseksueel. Hij is erg fanatiek met het organiseren van schoolfeesten. Helaas voor hem werd hij nooit zelf gevraagd, tot nu.
Zijn beste vriend Jacob heeft hem deze week namelijk mee gevraagd naar prom. Jacob is zelf heteroseksueel. "Ik besloot om alleen naar prom te gaan omdat mijn date niet mee ging", zei Jacob. "Toen ik mijn beste vriend Anthony tegen kwam en hij tegen mij zei dat hij op zoek was naar een date voor prom kwam ik op een idee".
Een prachtig voorbeeld van onvoorwaardelijke vriendschap.
Zie ook: 

bron: GayOkay.nl


Deze jongen deed iets hartverwarmends voor zijn beste vriend

Een vertederende actie van een middelbare scholier. Anthony Martinez is een 17-jarige homoseksuele jongen die altijd meehielp met het plannen van proms aka schoolfeesten, maar nooit zelf gevraagd werd. Tot nu. Hij werd namelijk deze week naar prom gevraagd door zijn beste vriend, Jacob Lescenski, die hetero is.
Nog voor de actie had Anthony op Twitter duidelijk gemaakt niet met een vrouw naar prom te willen. Die tweets kreeg ook zijn heteroseksuele vriend Jacob onder ogen. Dat zette hem aan tot zijn hartverwarmende actie. "Ik zag Anthony tweeten over zijn wens om met een jongen naar het schoolfeest te gaan. Ik dacht bij mezelf; hij is een fantastische jongen, hij verdient een date".
Op een spandoek schreef Jacob de volgende tekst: "You're hella gay, I'm hella str8, but you're like my brother, so be my d8" ?! Natuurlijk was Anthony's antwoord "Ja" ‼ Hij plaatste vervolgens de foto van dat spandoek op Twitter, waar het bericht duizenden keren werd geretweet. Cute ‼
bronnen: Gay.nl / YouTube.com