donderdag 25 juni 2015

Lesbo's en Voetbal | "Dramatische bekentenissen op het WK vrouwenvoetbal"

Aan clichés over het vrouwenvoetbal geen gebrek: "Vrouwen kunnen niet voetballen en zo goed als alle voetbalsters zijn lesbisch". Daar zijn ook de meisjes van het Noorse nationale team zich van bewust. In een filmpje getuigen ze openhartig over hun gebrek aan talent en ze vragen om begrip.

Een van hen bekent: "De lesbiennes zijn overal ... Ik speelde vroeger voor een heel goed team, maar ik moest veranderen van ploeg omdat mijn teamgenoten steeds verliefd op me werden. Ik panikeerde, ik wist niet wat te doen, en dus heb ik om een transfer gevraagd".

Naast fantastische voetbalsters zijn de Noorse vrouwen blijkbaar ook onwaarschijnlijk actrices. Of menen ze het serieus ?! Oordeel vooral zelf ‼

Het WK vrouwenvoetbal wordt voor de zevende keer georganiseerd en vindt dit jaar plaats in Canada. Noorwegen strandde in de achtste finales van het WK. De finale wordt gespeeld op 5 juli in Vancouver. The Belgian RedFlames zijn er helaas niet bij. Sinds kort is de werking rond onze nationale vrouwenploeg wel een stuk professioneler. Ze proberen zich nu te plaatsen voor het EK vrouwenvoetbal van 2017 in Nederland.

Zie ook:  17 dwaze clichés die voetballende vrouwen echt niet meerwillen horen

bronnen: ZiZo-Online.be / YouTube.com