zondag 13 maart 2016

Tilburg - 'Roy Donders' - Showbizz | "Roy Donders en Marvin Ophof uit elkaar"

Het is over en uit tussen Roy Donders en Marvin. Roy Donders wil verder niets over de breuk kwijt. "Het is allemaal nog erg vers. Roy Donders en Marvin Ophof willen het bij het Facebookbericht laten", vertelt de producent van de krullenbol aan RTL Boulevard.

"Marvin en ik hebben besloten uit elkaar te gaan  De reden hiervoor is dat we toch minder goed bij elkaar passen dan we hadden gehoopt en gedacht", schrijft de glitterkoning op zijn Facebookpagina.
                          
Lieve allemaal,Marvin en ik hebben besloten uit elkaar te gaan.De reden hiervoor is dat we toch minder goed bij...
Geplaatst door Roy Donders op woensdag 2 maart 2016
                                    

In augustus liet Roy Donders nog aan RTL Boulevard weten dat hij een huwelijk met Marvin best zag zitten. Maar alles moest natuurlijk wel op Roykes huwelijkse voorwaarden. "Ik wil wel gevraagd worden, want ik ga niet zelf vragen", zei Roy. "Zo gaat het bij Roy: hij laat altijd we- ten hoe hij het wil", aldus Marvin. "Ik moet op m'n knieĆ«n, het moet een heel spektakel zijn". Maar dat zit er dus niet meer in voor de twee

Roy Donders en Marvin Ophof waren sinds augustus 2014 een setje. Daarvoor had de krullenbol een relatie met Bas.

bronnen: RTL·Nieuws.nl – Boulevard / Facebook.com / YouTube.com