maandag 14 maart 2016

Lil' Kleine - Acteur - Showbizz | Rapper Lil' Kleine wil geen Homo·rollen spelen

Lil' Kleine ziet een carrière als acteur naast zijn succesvolle rapcarrière wel zitten, maar weet wel duidelijk welke rollen hij wel en niet zou kunnen spelen.

"Ik zou bijvoorbeeld geen homo kunnen spelen", zegt Lil' Kleine tegen Veronica Magazine. "Daar zou ik heel ongemakkelijk van worden".

Echt acteren hoeft voor hem niet echt  Rollen waarbij hij zo veel mogelijk zichzelf kan zijn, hebben de voorkeur van Lil' Kleine   "Ik hoef niet veel met acteren te doen. Tenzij het echt een leuke rol is, een rol in Penoza bijvoorbeeld. Dat vind ik echt een leuke serie".

Rappen blijft echter zijn grote passie. "Lil' Kleine is heel mijn leven. Ik treed op als Lil' Kleine, ik praat als Lil' Kleine, mensen kennen mij bij die naam. Ik ben eigenlijk alleen Jorik Scholten als ik slaap".

Hoewel de rapper een hit scoort met 1, 2, 3, waarin hij zingt over het gebruiken van pillen, verkiest Lil' Kleine een joint boven XTC. "Ik rook nu ook vaker een joint dan dat ik XTC gebruik. En ik kan zonder XTC, maar of ik echt zonder joint kan, dat weet ik niet. Een heel normaal iemand rookt ook wel eens een joint".

Zie ook:
Lil' Kleine lijkt Homo spelen ongemakkelijk  /  Lil' Kleine zou 'Homo-rol' afslaan  /  Lil' Kleine lijkt Homo spelen ongemakkelijk    

bronnen:  ShowbizNewz.nl / Twitter.com – ShowbizNewz