woensdag 16 december 2015

VS - Nick Jonas - Homo-icoon – Showbizz | Nick Jonas trots op zijn Homo-fans

Nick Jonas heeft er de laatste jaren veel homo-fans bijgekregen door optredens in homoclubs waar hij soms geen shirt draagt en door homorollen te vertolken in televisieseries. Als resultaat is de zanger en acteur voor velen een homo-icoon geworden.

"Het is een eer, maar ik zie mijzelf niet als een homo icoon", vertelt Nick Jones. "Er moeten veel meer hetero-artiesten zijn die het geen pro- bleem vinden om homo-fans te hebben".

Nick Jonas speelt verschillende type homo-karakters in de televisieseries Kingdom en Scream Queens. "Ik ben erg trots op mijn homosek- suele personages en ik wil het ook graag blijven doen", vertelt Nick Jones. "Ik denk het een goede uitdaging is om te groeien als acteur".

Eerder meldde wij al dat Nick Jonas geen antwoord wilde geven op de vraag of hij ooit seksueel heeft geëxperimenteerd met een man, maar als je de televisieserie 'Kingdom' gaat kijken, kom je er misschien achter. 

bronnen: OUT.tv / YouTube.com