Het Amerikaanse soepmerk Campbell's Soups heeft een commercial gelanceerd, waarin een homokoppel met hun zoon soep aan het eten zijn. In de commercial spelen David Monahan en Larry Sullivan een koppel die hun zoon soep voeren door de 'Star Wars' figuren Darth Vader en Chewbacca na te doen.
Nadat de reclamecampagne van Campbell's Soups gelanceerd
werd, stonden de homofoben in deze wereld alweer op hun achterste benen.
De - té lieve - reclame draait namelijk om een écht homoseksueel koppel en hun zoon.
De - té lieve - reclame draait namelijk om een écht homoseksueel koppel en hun zoon.
De reclame die gericht is op de nieuwe Star
Wars-film: The Force Awakens, toont een homokoppel dat in het echte leven
ook daadwerkelijk met elkaar getrouwd is. Wanneer één van de vaders tegenover
zijn zoon zegt: "Cooper, I am your father", springt de andere vader
op. Hij probeert het duistere Star Wars-karakter (Darth Vader) eveneens na
te doen en richt zich tot zijn zoon: "No, no, no: I am your father" ‼
De reclame eindigt met de slogan: "Campbell's Soups are
for real, real life". En precies dat tonen ze dan ook aan ‼ Het echte leven gaat
niet altijd over een moeder en een vader: het kan ook gaan om een vader en een
vader óf een moeder en een moeder ‼ Niet vreemd dus dat de hashtag #RealRealLife in
het leven is geroepen.
Zie ook: Campbell's jaagt conservatieven op de kast met commercial
Zie ook: Campbell's jaagt conservatieven op de kast met commercial
bronnen: OUT.tv / GossipGay.nl / YouTube.com