woensdag 19 augustus 2015

UK – 1D – Liam Payne | Veel boze reacties op Homo-onvriendelijke opmerking

Liam Payne heeft via Twitter zijn excuses aangeboden over een homo-onvriendelijke opmerking die hij zou hebben gemaakt. "Ik heb helemaal niks tegen homo's. Het is belachelijk dat mensen zoiets zeggen, ik wil mensen helemaal niet beledigen", laat Liam weten via Twitter.

De One Direction-zanger wordt beschuldigd van het maken van een onaardige opmerking over homo's. Tijdens een concert zei hij iets over een liefdesliedje van de band. "Het gaat om het vinden van dat ene belangrijke meisje in je leven, maar daar kunnen jullie je allemaal niks bij voorstellen, want jullie zijn meisjes. Behalve de mannen hier, die weten wat ik bedoel". Daarop kwamen veel boze reacties.


"Eigenlijk wil ik hier niet op reageren. Sommige dingen worden gewoon te letterlijk genomen. Jullie weten wat ik bedoel", twittert Liam. "Het is zo vervelend dat je je best doet om mensen blij te maken tijdens een show en vervolgens gaat het over zomaar een opmerking die ik maakte over een liedje dat ik zo mooi vind", vervolgt de ster.

"Het is echt zo belachelijk. Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik mij afvraag of iedereen niet wel eens zoiets ongelukkigs heeft gezegd", gaat de zanger verder. "Het spijt mij voor de mensen die ik beledigd heb, maar wat ik heb gezegd is geen reden om zulke onaardige dingen over mij te schrijven".

Zie ook:

bronnen: RTL·Nieuws.nl – Boulevard / YouTube.com