dinsdag 21 juli 2015

GTST - Showbizz | Ferry Doedens geeft zelf toe: "Ik heb een drugsprobleem" ‼

Ferry Doedens heeft gereageerd op zijn ontslag bij GTST. De acteur laat weten in een verklaring: "Ik heb de afgelopen periode niet naar behoren kunnen functioneren vanwege een drugsprobleem. Ik ben op dit moment hard aan het werk om mijn drugsprobleem en daarmee samenhangend gedrag onder controle te krijgen. Ik ben mezelf keihard tegen gekomen en ik ben daar erg verdrietig over. Ik heb van veel dingen spijt en ik probeer nu alles op alles te zetten om mezelf en mijn omgeving weer recht in de ogen te kunnen kijken. Ik hoop dat mij de rust wordt gegund om hier goed en positief uit te komen".

Reactie voormalig manager
Zijn voormalig manager, Linda Hagelaar, heeft ook gereageerd en zegt: "Gegeven de geruchtenstroom en alle speculaties voel ik mij als voormalig manager nog steeds betrokken bij het welzijn van Ferry en voel ik mij geroepen te reageren op speculaties. Uiteraard met instemming van Ferry zelf: Ferry erkent dat hij de afgelopen tijd niet naar behoren heeft kunnen functioneren vanwege een drugsprobleem. Op dit moment werkt hij hard om zijn privé-problemen achter zich te kunnen laten. Hij is erbij gebaat dat in alle rust te kunnen doen en ik hoop dat iedereen dat wil respecteren. Daarbij wens ik hem het beste toe. Ik wil benadrukken dat ik Ferry niet zomaar heb laten vallen en mij hard heb ingezet om hem tot inzicht te doen komen dat hij daadwerkelijk een probleem heeft".

Sneer Heleen van Royen
Heleen van Royen heeft nog even uitgehaald naar Ferry op Twitter. Twee jaar geleden reageerde de soapie nog woedend op de uitspraken van Heleen die hem toen al in verband bracht met coke-gebruik:
Hoewel zo ongeveer alle polder-celebs tijdens de uitzending van 'Ranking the Stars' iets te diep in het glaasje kijken, houdt Ferry Doedens   
het volgens Heleen niet bij een glaasje. "Ik dacht ook dat er misschien wel iets door zijn neus is gegaan bij Ferry, vertelt Heleen aan Xander de Buisonjé. Xander vraagt verbaasd: "Serieus" ?! Waarop Heleen antwoordt: "Ja, serieus. dat hoorde ik allemaal naast me fluisteren van die heeft gesnoven".
Tja … Zie je dat ik gelijk had ‼ ...  Heleen van Royen – Twitter.com   Heleen van Royen (@HeleenvanRoyen)         

Raynor Arkenbout
Vrijdagavond werd bekend dat Ferry Doedens uit GTST is gezet. Niet alleen de fans van de soaphunk, maar ook oud-collega's, onder wie Raynor Arkenbout, reageren geschok.

Zie ook:
Endemol ontslaat "Ferry Doedens" bij GTST  /  Muziekmanager: "Ferry is jonge hond die te veel wil"  /  Ferry Doedens – Wikipedia