vrijdag 25 januari 2019

België | Zanger Falko brengt intieme cover van 'Can't Get You Out Of My Head'

België      Acht jaar na zijn opmerkelijke deelname aan "Idool 2011" brengt zanger, componist en model "Falko De Bolster" (24) een cover van "Can't Get You Out Of My Head" van Kylie Minogue.

Na "Fragile", dat door YouTube de stempel KNT kreeg houdt 'Falko De Bolster' het veiliger in deze intieme Kylie-cover. "Falko De Bolster" zingt een rustige "Can't Get You Out Of My Head", begeleid op de gitaar.
                                                     
        
                                             
De song van Falko De Bolster wordt uitgebracht op onder meer Spotify en iTunes.  Intussen werkt hij aan een album ‼ 

Zie ook:  
UltraTop.be | "Falko – Can't Get You Out Of My Head"  /  Falko brengt intieme cover van "Can't Get You Out Of My Head"  

Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.nl:
   België | Video van 'Falko' met Homokoppeltje krijgt leeftijdslimiet op YouTube  

bronnen: BeOut.be / YouTube.com / Facebook.com – Falko De Bolster→ BeOut.be