vrijdag 25 januari 2019

Transgender Marvel maakt met zijn zelfportretten kans op de Zilveren Camera

Zutphen  →  Hoewel hij pas vorig jaar afstudeerde aan de Fotovakschool ... maakt "Marvel Harris" uit Zutphen nu al kans op de meest prestigieuze fotografieprijs van Nederland.  De 23jarige Transgender "Marvel Harris" is met zijn zelfportretten genomineerd voor de hoofdprijs van de Zilveren Camera.  "Met mijn camera heb ik een manier gevonden om toch mijn emoties over te brengen. Ik zeg dan ook vaak dat mijn camera mijn beste vriend is".

Deze woensdag zijn alle genomineerden bekendgemaakt. Onder hen zijn acht fotografen die in de race zijn voor de hoofdprijs. Naast Marvel Harris maakt ook Volkskrantfotograaf Marcel van den Bergh uit Appeltern kans op de felbegeerde Zilveren Camera.

Lees verder op de website van OmroepGelderland.nl:  "Transgender Marvel maakt met zijn zelfportretten kans op de Zilveren Camera"

bronnen: OmroepGelderland.nl / YouTube.com