zondag 20 augustus 2017

België – Falko – Showbizz | Zanger 'Falko' releaset nieuwe single 'Undercover'

België – "Falko" – Showbizzzz  →  Gisteren presenteerde zanger 'Falko De Bolster' (23) in Oostende zijn nieuwe song "Undercover" ‼

'Undercover' is een Engelstalig nummer dat Falko De Bolster in januari schreef. "Het is deephouse en commercieel. De song is vrij persoonlijk. Het gaat over mijn verhuis naar Madrid, mijn connectie met de natuur en de omgeving".
                                        
        
                                    
Groeien
'Undercover' is de eerste serieuze song van Falko sinds z'n deelname aan 'Idool 2011' op VTM. Toen was Falko De Bolster 16 jaar en viel op door zijn heel vrouwelijk voorkomen. "Daar ben ik uitgegroeid" ‼, vertelt Falko. "Zoals vele tieners experimenteerde ik graag met mijn uiterlijk. Ik ervoer weliswaar wat druk om toch maar 'gewoon' te doen. Maar nu zie ik er uit zoals ik wil".
                                       
                                               
Release
De single 'Undercover' komt samen met de videoclip uit op 25 augustus. Gisteren - zaterdag 19 augustus 2017 - presenteerde Falko De Bolster de song in Oostende.


bronnen:  ZiZo-Magazine.be / Twitter.com - ZiZo-Online.be / YouTube.com