zondag 29 maart 2015

GayOkay - Exclusief | "Waar je als Grindr gebruiker echt mee moet stoppen" ‼

Grindr is een geweldige app. Je ontmoet, je begroet, je feest en je vertrekt. Klinkt als een gewone zaterdag voor de meeste van mijn homo vrienden. Grindr maakte van dit decennium een seksuele revolutie, maar nog steeds zijn er jongens die niet zien hoe idioot ze bezig zijn.

Jongens op Grindr hebben veel meer zelfvertrouwen dan vroeger. Omdat ze veilig achter hun telefoon of tablet zitten, kunnen ze alles zeggen zonder bang te hoeven zijn voor de gevolgen. Toch zijn er een paar dingen waarmee we echt moeten stoppen:

Antwoorden met "Ik zie wel wat ik tegenkom"
We weten allemaal wat "Ik zie wel wat ik tegenkom" betekent. Het is een nette manier om te zeggen dat je op zoek bent naar een date. Het is Grindr ‼ Als je niet op zoek bent naar een date voor nu, dan zoek je een date voor later. Dat is prima, maar ben eerlijk en stop met "Ik zie wel wat ik tegenkom".

Vreemde profielfoto's
Jongens willen geen foto zien van je kat, hond, achtertuin of van een prachtig zandstrand. Ze willen je gezicht zien, of op zijn minst een gedeelte van je lichaam. Dus stop met die palmbomen en zonsondergangen.



Jongens blijven aanspreken, ook al praten ze keer op keer niet terug
Als een jongen niet reageert op je eerste 3 berichtjes dan is er kans dat hij je niet ziet zitten.



Ik ben hetero
Ja natuurlijk ben je hetero ‼ Leuk geprobeerd maar de echt hetero's op deze aardbol hebben geen idee wat Grindr is. Als je op zoek bent naar dates met andere jongens dan ben je geen hetero. Je komt niet alleen stom over, je houdt ook nog eens jezelf voor de gek. Geloof me, niemand gelooft je.



Op zoek ?! Gevolgd door een reeks van naaktfoto's
Ik begrijp dat je niet van de lange gesprekken bent, maar wat de meeste jongens willen is een beetje teasen. Vertel op zijn minst eerste je naam en laat de ander zijn fantasie even het werk doen. Als je meteen met naaktfoto's gaat strooien dan komt dat vrij "sletterig" over. Jongens willen zich speciaal voelen, ook al is het puur voor de sex.

Je leeftijd op 99 zetten
Je wilt niet gevonden worden ?! Probeer je leuk te zijn ?! Wat probeer je te verbergen ?!

bronnen: GayOkay.nl / GayGuys.com