dinsdag 19 december 2023

Nieuw-Zeeland | Harry komt Uit de Kast op zijn school en krijgt staande ovatie



Nieuw-Zeeland  →  In Nieuw-Zeeland is de 17-jarige 'Harry Dynes' bij zijn afscheid als hoofd van de schoolraad Uit de Kast gekomen. In zijn afscheidsspeech zei hij voor een volle zaal: "Ik val op mannen"

De 500 aanwezige leerlingen en docenten reageerden met een staande ovatie. Het is in de geschiedenis van de school niet eerder voorgekomen dat een toespraak een staande ovatie kreeg.

Harry Dynes zat op het Blue Mountain College in West Otago. "Sinds ik heel jong was, 8 of 9 jaar, wist ik dat ik er niet precies bij paste zoals alle anderen … Ik wist dat ik Homo was".

Lees verder op de website van RozeGolf.net:  "Harry komt Uit de Kast op zijn school en krijgt staande ovatie" ‼

Zie ook:  Harry (17) komt tijdens afscheidsrede Uit de Kast en krijgt overdonderende reactie van publiek | "Eindelijk vrij" ‼

bronnen: RozeGolf.net / YouTube.com