vrijdag 29 april 2022

Engeland - Carolyn Mercer | Een Britse 'Trans vrouw' onderging Schoktherapie



Een Transgender vrouw vertelt in de Britse media uitvoerig over de Conversietherapie die zij onderging. Door middel van 'elektrische schokken' moest zij weer "normaal" worden. Met de aandacht hoopt ze dat het verbod op de therapie ook voor 'Trans personen' gaat gelden, iets wat de Conservatieve Partij niet wil ‼

"Ik ging naar een publiek ziekenhuis," vertelt Carolyn Mercer (74) aan krant 'Metro', "en werd naar een donkere kamer gebracht, waar men elek- troden op mijn arm plakte".  Wat er daarna gebeurde is schokkend in zowel de letterlijke als figuurlijke zin van het woord.  "Er werden foto's van vrouwen aan mij getoond, waarna men willekeurig op het knopje drukte".

Een pijnlijke elektrische schok verspreidde zich door het lichaam van Carolyn Mercer. "Ze probeerden dat ik pijn zou associĆ«ren met hoe ik me- zelf zag".

Lees verder op de websisite van OUT.tv:  Britse Trans vrouw onderging schoktherapie | "Johnson heeft bloed aan z'n handen" ‼

Zie ook:  
Een slachtoffer van elektroshock Conversietherapie spreekt zich uit  /  Carolyn Mercer → Instagram ‼  /  Carolyn Mercer → Twitter ‼ 

bronnen: OUT.tv / Facebook.com – OUT.tv