maandag 11 april 2022

Ellen Van Houtven - Oproep | Doe mee aan een LGBT+ social media-onderzoek



Mijn naam is Ellen Van Houtven en ik ben erg geraakt door de dagelijkse strijd van mijn neef tegen seksuele ongelijkheid in de maat- schappij. Daarom heb ik eerder dit jaar besloten om het onderzoek dat ik voer als afstudeerproject aan de "KU Leuven" te wijten aan de LGBTIQ+-gemeenschap. Ik heb namelijk gemerkt dat "sociale media" niet altijd voor iedereen een veilige plek is voor fijne sociale contacten en zelfexpressie

Daarom wil ik nagaan hoe HoLeBi's bepaalde inhouden op sociale media ervaren en evalueren. De studie werd goedgekeurd door de ethische com- missie van de KU Leuven (SMEC) en de deelnemers maken ook kans op één van de tien vouchers van Amazon (t.w.v. 10 euro) die we nadien zullen verloten.


Concreet, ben ik op zoek naar 200 LGBTIQ+-members die een vragenlijst zouden willen invullen. Op die manier hoop ik zo veel mogelijk mensen te bereiken en mijn steentje bij te dragen aan inclusieve social media environments.

Als je wil deelnemen, kan je dat doen via deze link:  https://kuleuven.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_8oy26fGRNCt3G7k

Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.com:

bron: Facebook.com – Ellen Van Houtven