vrijdag 21 augustus 2020

Kim Verstappen | "Den Bosch is Regenboogstad. Daar merk je niet veel van" ‼

Den Bosch  Kim Verstappen  →  Den Bosch is een van de "Regenbooggemeenten" van Nederland ‼  In hoeverre komt dit tot uiting ?!  Volgens Miss Gay Holland"Kim Verstappen" (24) kan de acceptatie en het aanbod van activiteiten voor de LHBTIQ+-community wel wat beter: "Ik merk er eigenlijk niet zoveel van in Den Bosch".

Als iemand weet hoe belangrijk acceptatie rondom de LHTBIQ+-community is, is 'Kim Verstappen' het wel. Ze is geboren in een mannenlichaam, maar wist al snel dat ze vrouw was. Momenteel zit ze aan het eind van de Transitie–fase. "Ik heb best een moeilijke jeugd gehad. Niet iedereen in mijn omgeving accepteerde dat ik vanbinnen een vrouw was, maar ik heb zelf doorgezet ‼  Ik heb gelukkig wel heel veel 'steun van goede vrienden' gehad, dat heeft me enorm geholpen. Nu ben ik ook heel open over het "Transgender" zijn en een stuk gelukkiger dan vroeger ‼  Ik ben op papier ook al vrouw, dat voelt heel fijn".


Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.com:

bronnen: InDeBuurt.nl – Den Bosch / Twitter.com – InDeBuurt.nl