zondag 14 juni 2020

Rutger en Thomas meerdere malen uitgescholden voor: @#$%(Kanker)-Homo

Rutger en Thomas  →  YouTube-sterren Rutger Vink / Furtjuh (30) en Thomas van Grinsven / Gewoon Thomas (26) zeggen zaterdag meerdere keren 'in een supermarkt te zijn uitgescholden' vanwege hun geaardheid. Het is niet de eerste keer dat het stel slachtoffer is van dergelijk verbaal geweld.

Op Instagram doet 'Rutger Vink' zijn verhaal. "Meerdere malen uitgescholden worden voor ^]%#{-HOMO in en buiten je eigen supermarkt. In een tijd waarbij iedereen juist probeert op te komen voor elkaar. Voor gelijkheid   Ik ben 'boos en teleurgesteld'. Ik snap er niks meer van"   Ik heb alleen nieuws voor je: "Ik, mijn kusjes én liefde voor Thomas gaan NERGENS heen" ‼

Ook 'Thomas van Grinsven' staat op sociale media stil bij het incident. Bij een foto waarop hij Rutger kust, schrijft hij: "Al moet ik een miljoen keer uitgescholden worden voor ... Homo bij de buurt supermarkt. Ik ben teleurgesteld, maar mijn liefde voor jou is niet te stoppen".

Lees verder op de website van Telegraaf.nl:  YouTube-sterren: Rutger en Thomas | "Meerdere malen uitgescholden voor @#$%-Homo" ‼
                                             
                                              
Zie ook:
Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.com:

bronnen: Telegraaf.nl / ShowNieuws.nl  Video / Instagram.com – Rutger Vink