donderdag 27 september 2018

YouTuber 'Furtjuh' bedreigd tijdens opnemen video - vanwege zijn geaardheid

YouTuber 'Rutger Vink' is eergisteren vanwege 'zijn geaardheid' bedreigd tijdens het opnemen van een video   Op Twitter schrijft hij over dit heftige voorval. "Nu ik dit typ, besef ik alleen maar hoe belachelijk dit is" ‼

Onveilig in eigen stad
'Rutger Vink' – beter bekend als 'Furtjuh' – schreef het volgende over het voorval: "Heftige dag gehad ‼  Bedreigd op straat om m'n geaardheid tijdens 't opnemen van een video. Sad" ‼, schreef hij.  Daarna voegde hij nog toe:  "Ik weet nog niet precies hoe, wat en of ik het wil delen.  Voel me onveilig in mijn eigen stad en wil het niet nog erger maken dan het al is".

Lees verder op de website van LindaNieuws.nl:  "YouTuber Rutger Vink bedreigd vanwege zijn geaardheid"

Zie ook:

bronnen: LindaNieuws.nl – L'Homo / Twitter.com – Rutger Vink