zaterdag 11 mei 2019

Vlaardingen · StadsGehoorzaal · 12 mei | De Dag dat ik Robert Long ontmoette

Vlaardingen   Morgen – zondag 12 mei 2019 – komt tijdens de voorstelling "De dag dat ik Robert Long ontmoette" het werk van de bekende chansonnier Robert Long tot leven   De populaire liederen van o.a. de CD's: Achter De Horizon, Voor Mijn Vrienden en Homo Sapiens worden op verrassende wijze uitgevoerd en verbonden met grappige, persoonlijke en ontroerende verhalen.

In 1943 werd hij als Jan Gerrit Bob Arend (Bob) Leverman geboren in Utrecht: Zanger Robert Long.  Hij stierf in 2006, maar zijn liedjes zijn na al die jaren nog springlevend. 'Maaike Widdershoven', 'Wil van der Meer', 'Julia Herfst' en 'Roberto de Groot' hebben ooit op een dag in hun leven Robert Long ontmoet en dat heeft een blijvende indruk gemaakt. In het theaterstuk: "De dag dat ik Robert Long ontmoette" vertellen ze over deze ervaringen en brengen een hommage aan de markante persoonlijkheid i.s.m. muzikaal leider 'Peter van der Zwaag',  die vele jaren met Robert Long heeft samengewerkt.
                                                             
                                                                 
                                                            
"De Dag dat ik Robert Long ontmoette"
Met: Maaike Widdershoven, Wil van der Meer, Julia Herfst en Roberto de Groot  
Zondag 12 mei 15:00 uur (deuren open 14:00 uur)  
Toegangsprijs €29,00 incl. consumptie

Kaarten zijn te koop via:  www.StadsGehoorzaal.nl

Zie ook:
bronnen: Vlaardingen24.nl / YouTube.com / Facebook.com – Vlaardingen24.nl