zondag 5 mei 2019

België - The Voice – Wannes | "Waarom zou ik verzwijgen dat ik Homo ben" ?!

België  –  Wannes Lacroix (16) uit Bocholt is een van de twaalf finalisten bij "The Voice van Vlaanderen". Hij is ook Homo   "Waarom zou ik moeten verzwijgen dat ik Homo ben ?!  Er is toch helemaal geen reden om dat te verstoppen”, zegt hij in Dag Allemaal

Wannes Lacroix krijgt weinig negatieve commentaren over z'n seksuele geaardheid. En hij trekt zich niets aan van die enkelingen die er wel iets van zeggen.
                                                              

                                                           
'Wannes Lacroix' ontdekte vorig jaar dat hij op jongens valt   "Maar m'n ouders hadden het al veel langer door, hoor. Ze maken er trouwens geen probleem van. Ik zie ook niet in waarom dat zou moeten".

Zie ook:

bronnen: BeOut.be / Facebook.com – Wannes Lacroix / YouTube.com