maandag 18 april 2016

VS - Showbizz | Sam Tsui doet Coming-Out en gaat trouwen met Casey Breves

Sam Tsui (26) heeft via YouTube zijn Coming-Out gedaan. Sam Tsui brengt vooral covers, mash-ups maar ook eigen muziek. Hij heeft veel fans online en offline.

Sam Tsui heeft een relatie met Casey Breves (31), met wie hij reeds eerder gezongen heeft. Sam Tsui legt uit waarom hij pas nu vertelt dat hij een vriendje heeft  "Ik voelde er niets voor een melige Coming-Out video te maken omdat het weinig met mijn muziek te maken heeft. In mijn dagelijks leven is het een non-issue. Maar ik ben niet beschaamd voor wie ik ben. Het is slechts een klein facet van mijn leven".

Sam Tsui en Casey Breves zijn al even een koppel en gaan trouwen.

Zie ook:  YouTube-ster 'Sam Tsui' komt ein-de-lijk Uit de Kast

bronnen: ZiZo-Magazine.be / YouTube.com