maandag 15 februari 2016

Turner 'Jeffrey Wammes' | Jeffrey: "Ik heb weleens sex op WC's in Gay-clubs"

Tommy Parker & Jeffrey Wammes    Televisiemaker Tommy Parker heeft een nieuwe YouTube-serie gelanceerd waar je rode oortjes van krijgt. 

In de allereerste aflevering van 'Dating' duikt hij – naakt – het bed in met turner Jeffrey Wammes.

Pikant hoor
JeffreyWammes  die in 2011 in de L'HOMO uit de kast kwam  doet een pikante onthulling over zijn liefdesleven.

Onthulling
"Ik vind het heel leuk om mensen tegen te komen tijdens het uitgaan. Ik kom weleens op bepaalde dancefeesten waar veel kan gebeuren. En ja, dan heb ik weleens sex op de WC van een gay-club".

Drank en drugs
Verder verklapt de turner dat hij vaak naar feesten gaat waar veel drugs worden gebruikt, zoals zogenaamde Funhouse-feesten. Maar Jeffrey heeft naar eigen zeggen nog nooit iets gebruikt. "Ik hou het dan bij alcohol".

Deel 2
Het zal waarschijnlijk niet bij deze onthulling blijven, want binnenkort verschijnt het tweede deel online van het interview dat Tommy Parker had met Jeffrey Wammes. In de teaser (die inmiddels is verwijderd) zagen we dat de twee het dan hebben over bepaalde standjes in bed. Ook dat is topsport …


bronnen: LindaNieuws.nl / YouTube.com