dinsdag 29 september 2015

Engeland - Homo's | Graham Norton: "Vijftigers willen géén vijftigers daten" ‼

Talkshow-host Graham Norton is 52 en single. Hij krijgt vaak de vraag voorgelegd waarom hij niet is gesetteld en weet daar niet zo goed een antwoord op te geven, aldus PinkNews.co.uk.

"Soms krijg ik het gevoel dat ik heb gefaald omdat je op mijn leeftijd eigenlijk gesetteld zou moeten zijn", vertelt Norton in een interview met TV Week. "Maar als ik dan om me heen kijk naar de mensen met relaties om me heen, dan denk ik: 'werkelijk' ?!  Dat lijkt me geen prettige situatie". Hij voegt eraan toe: "Als mensen vragen of ik op dit moment single ben, antwoord ik met "laat op het moment maar weg". Ik blijf eeuwig single".

Volgens hem is het 'weird' dat mannen van zijn leeftijd geen leeftijdsgenoten willen ontmoeten voor een date. Volgens hem moeten dates altijd jonger zijn, als een soort statussymbool om te laten zien dat ze nog meetellen.

Zelf wijt hij zijn vrijgezellenstatus aan het feit dat hij zich vooral op zijn carrière heeft gestort, waar hij overigens geen spijt van heeft: "Om te slagen in deze business moet je hard werken en offers brengen om zover te komen. En denk erom: het is erg leuk werk hè, het is niet dat ik in een kolenmijn werk".

Zie ook:  Graham Norton blijft eeuwig single omdat mannen van zijn leeftijd op jonger vallen

bronnen: Winq.nl / PinkNews.co.uk / YouTube.com