vrijdag 8 februari 2013

Catherine Zeta-Jones steunt Homokus


Catherine Zeta-Jones vindt het geen probleem dat haar man Michael Douglas zijn tegenspeler Matt Damon moet zoenen in een nieuwe film over Liberace. Sterker nog, ze is zelfs een beetje jaloers op haar man en zou Damon zelf ook wel willen kussen.

In de nieuwe film 'Liberace: Behind the Candelabra' speelt Douglas de flamboyante artiest Liberace die een homoseksuele affaire heeft met Scott Thornson, gespeeld door Damon. In de intieme scénes was het nodig dat er heftig gezoend werd.

Matt Damon grapte in verschillende interviews dat Michael Douglas een goede kusser was. Zeta-Jones zegt echter geen moeite te hebben om haar man een andere man te zien zoenen. "Ik voel me juist ontzettend gevleid. Matt Damon liet me namelijk weten dat hij zich inbeeldde dat hij met mij aan het zoenen was. Het is werkelijk één van de grootste complimenten die ik ooit heb gehad."

bron: Gay.nl