vrijdag 1 september 2023

België → Homofobe aanval in Anderlecht | "Aanval op de hele gemeenschap" ‼


België  →  Op het Alphonse Lemmensplein in Anderlecht heeft afgelopen dinsdag een 'Homofobe aanval' plaatsgevonden. Antoine zat op het plein te telefoneren, toen hij plots een paar "frontale klappen" kreeg in het gezicht ‼  Bij die eerste slag dacht ik meteen: "Het moest ooit gebeuren" ‼

"Mentaal ben ik oké, maar fysiek heb ik gigantisch veel pijn", vertelt Antoine aan Bruzz. "Mijn neus en lip zijn gezwollen, mijn sleutelbeen en tanden doen pijn en mijn ribben zijn gekneusd, waardoor het moeilijk is om te bewegen of zelfs adem te halen".

Lees verder op de website van VRT.be:  Homofobe aanval in Anderlecht | "Aanval op de hele gemeenschap" ‼

Zie ook:  

bronnen: VRT.be / Facebook.com – VRT.be → VRT NWS