dinsdag 25 oktober 2022

België | Charlotte Canoot (25) uit 'Regi Academy' brengt haar eerste single uit → "Een antwoord op al die mannen die niet aanvaarden dat ik Lesbisch ben" ←



'Leuk Geprobeerd' heet de eerste single van Charlotte Canoot (25), die u misschien wel kent uit 'Regi Academy'. Een verwijzing naar haar eigen liefdesleven. "Hoe vaak denken mannen niet dat ze mij kunnen bekeren of dat ik de juiste nog niet ben tegengekomen" ?! stelt Charlotte Canoot zich de vraag in 'Dag Allemaal'

Terwijl Charlotte haar kans waagde in 'Regi Academy', werkte ze achter de schermen ook onder de naam CHAR aan haar ­eigen single. "Leuk Gepro- beerd gaat over mijn eigen leven, vertelt ze. "Ik val op vrouwen, maar de meeste mensen die dat vernemen, vallen compleet uit de lucht".

Lees verder op de website van HLN.be:  

bronnen: HLN.be - Het Laatste Nieuws / YouTube.com