dinsdag 26 juli 2022

Marianne Vos - Coming Out | "Ik bedank altijd m'n ouders, nooit m'n vriendin"



Nadat Marianne Vos het geel greep bij de Tour Femmes, bedankte ze zoals gebruikelijk haar ouders en familie. Maar dit keer werd er een extra persoon genoemd: haar vriendin "Moniek Tenniglo". Daarmee kwam de 35-jarige Brabantse 'Uit de Kast', want niet eerder had ze aangegeven Lesbisch te zijn ‼

"Ze zijn hier nu ter plaatse, maar ik weet dat ze 'me ook steunen' van thuis uit", zei ze over haar familie. "Ook al zijn ze niet aanwezig op een koers, ze zijn er altijd voor mij, net zoals mijn vriendin".

Daarna werd ze erop gewezen dat ze nog nooit publiekelijk heeft gezegd een vriendin te hebben.

"Ja, ik ben me er wel van bewust", aldus Vos. "Ik bedank altijd mijn ouders en familie, nooit mijn vriendin, terwijl zij ook voor mij heel belangrijk is. Zij mag ook mee in de spotlights staan, al betekent dat niet dat we nu plots dubbelinterviews gaan geven of zo".


bronnen: SportNieuws.nl / Facebook.com – SportNieuws.nl