zondag 22 augustus 2021

Francis van Broekhuizen | "Op mijn 29ste kwam ik 'Uit de Kast' als Lesbienne"






Francis van Broekhuizen  →  Met haar rol van Moeder Overste in de musical The Sound Of Music komt voor "Francis van Broekhuizen" alles samen ‼  Terugkijkend beseft 'de zangeres' dat haar leven veel overeenkomsten heeft met het verhaal van 'de musical'. Aan de hand van de iconische liedjes haalt "Francis van Broekhuizen" in entertainmentblad Story herinneringen op.
                                 
        
                                            
Sixteen Going On Seventeen
"Dat vond ik eigenlijk een van de saaiste scènes uit de film. Dat ze verliefd waren, zei me niet zoveel. Toen ik die leeftijd had, was ik daar ook hele- maal niet mee bezig. Ik wist toen ook niet dat ik Lesbisch was. Dat vond ik lastig, terwijl ik wel genoeg voorbeelden in mijn familie had en iedereen daar heel normaal over deed. Maar ik sloot me daarvoor af. Uiteindelijk was ik 29 toen ik voor mezelf en mijn omgeving durfde toe te geven dat ik verliefd was geworden op een vrouw. Een vrouw met wie ik inmiddels 15 jaar samen ben. Nu zie ik dat ik als puber verliefd was op andere meisjes, maar ik zag hen als goede vriendinnen. Niet om een relatie mee te hebben" ‼

Lees verder op de website van Story.nl:
Francis van Broekhuizen doet openhartige bekentenis | "Op mijn 29e durfde ik pas toe te geven dat ik verliefd was op een vrouw" ‼ 

bronnen: Story.nl / YouTube.com / Facebook.com – Story.nl