zondag 28 maart 2021

Transgender 'Annabelle' mishandeld ‼ | "Deze Hate·crimes moeten stoppen" ‼


Haarlem – Transgender-geweld  →  Ze ging gewoon even boodschappen doen met haar vrouw en een paar uur later lag ze gewond in het ziekenhuis. De Haarlemse "Annabelle" is nog steeds aan het bijkomen van afgelopen woensdag. Een groepje jongens begon haar in een Supermarkt aan de "Kruisstraat" uit te lachen. Het liep zo uit de hand, dat ze 'een vuistslag in haar gezicht kreeg' en bewuste- loos raakte ‼
                                         
                                      
"Ik ben blij dat ze hier nu nog levend naast me zit ‼  Ik dacht dat ze dood aan het gaan was" ‼, aldus 'Maya'. Naast haar op de bank zit haar vrouw Annabelle, die nog herstellende is van de harde klap die ze woensdag kreeg. Lichamelijk, maar ook geestelijk ‼  "In het ziekenhuis dachten ze eerst dat m'n nek gebroken was, maar gelukkig was dat niet zo. Gisteren bloedde mijn neus nog steeds, ik heb licht hersenletsel en ben een stuk van m'n geheugen kwijt. Het duizelt nog flink voor mijn ogen" ‼, vertelt ze.

Lees verder op de website NH·Nieuws.nl:  Transvrouw Annabelle mishandeld in supermarkt | "Deze Hate-crimes moeten stoppen" ‼

Zie ook:  Transvrouw Annabelle krijgt vuist in gezicht in Haarlemse supermarkt | "Ik was in een keer knock-out" ‼ 

bronnen: NH·Nieuws.nl / YouTube.com / Facebook.com – NH·Nieuws.nl