donderdag 4 maart 2021

Best · Stef Smits | Gepeste 'Stef ' (9) lanceert eigen kledinglijn: 'Shine by Stef'



Best – Stef Smits  →  Hij weet maar al te goed hoe het is om gepest te worden, terwijl je alleen maar jezelf wilt zijn. De 9-jarige 'Stef Smits' uit Best werd beroemd door zijn optreden in Holland's Got Talent en vertelde daar dat hij graag op 'glitterhakken' loopt en die wilde kopen als hij zou winnen. 'Held op Hakken' Stef Smits (9) heeft daarna ook een single opgenomen.

"Ja, ik draag ze heel vaak", vertelt de 9-jarige aan 'Hart van Nederland'. "Meestal gewoon thuis voor mijn plezier, maar ik probeer er ook op te dansen en dan kies ik een leuke outfit die bij glitter past". De kledinglijn van Stef Smits is genaamd: 'Shine by Stef'
                             



De fascinatie voor vrouwenmode van 'Stef Smits' werd niet door iedereen gewaardeerd. "Ze zeiden tegen mij 'Homo' en 'Transgender' en ze vonden mij heel raar". Stef is er echter de jongen niet naar om dat te accepteren. Hij schreef er 'een liedje' over en zong dat in z'n klas ‼  Ook werd hij gevraagd om op andere scholen voorlichting te geven over pesten.

Lees verder op de website van HartVanNederland.nl:  "Gepeste Stef lanceert eigen kledinglijn om ook anderen te laten shinen" ‼



Zie ook:
Stef Smits (9) wil pesten tegengaan met eigen kledinglijn  /  Gepeste Stef (9) lanceert eigen kledinglijn | "Jezelf durven zijn" ‼