donderdag 29 oktober 2020

België | Vlaamse BZV-boer Tristan valt als een blok voor de Nederlandse Lucas


België  –  Cupido heeft raak geschoten in de Vlaamse versie van 'Boer Zoekt Vrouw'. In 't datingprogramma, dat daar Boer zkt Vrouw "Home Sweet Home" heet, is de Homoseksuele boer Tristan Swennen tot over z'n oren verliefd geworden op de Nederlandse 'Lucas'. Tristan Swennen heeft naar eigen zeggen in de 22-jarige Lucas zijn 'droomjongen' gevonden in de Vlaamse Boer zkt Vrouw

"Hij heeft een pittig karakter en daar hou ik wel van. Ik heb een man nodig die me af en toe tegenspreekt. En Lucas zegt waar het op staat ‼  Daar- naast is hij natuurlijk heel aantrekkelijk en heeft hij een mooi lichaam. Hij is wel een stuk kleiner dan ik, maar dat vind ik schattig", vertelt Tristan.

                                                    
Zie ook:

Update I:  
Tristan uit 'Boer zkt Vrouw' over 'zijn' Lucas | Ik vroeg hem: "Hoe mooi zou het zijn als we zonder gêne onze liefde kunnen tonen" ?!

Update II: