woensdag 26 februari 2020

Jongen vraagt presidentskandidaat: "Wil je mij helpen bij mijn Coming-Out" ?!

USA    De 9-jarige 'Zachary Ro' was aanwezig bij een bijeenkomst waar Pete Buttigieg zichzelf presenteerde als presidentskandidaat voor de Democratische partij ‼  Pete Buttigieg is openlijk Gay en Zachary vroeg hem daarom om hulp: "Wil je me helpen vertellen dat ik ook Gay ben" ?! 

Pete Buttigieg was afgelopen zaterdag in Denver, Colorado, waar hij zich presenteerde als presidentskandidaat voor de Democraten. In het publiek zat de negenjarige Zachary Ro, met wie Pete Buttigieg een emotioneel moment deelde.
                                                      

                                   
En toen kwam zijn vraag   Zachary Ro zei: "Dank u dat u zo dapper bent. Zou u mij willen helpen met vertellen dat ik ook Homoseksueel ben ?! Ik wil net zo dapper zijn als u". Het antwoord van Pete Buttigieg luidde: "Ik denk niet dat jij heel veel advies van mij nodig hebt ... als het gaat om dapper zijn. Je komt behoorlijk sterk op mij over" ‼



bronnen: Winq.nl / YouTube.com / Facebook.com – Winq.nl