zaterdag 11 januari 2020

► Jeangu Macrooy vertegenwoordigt Nederland bij het 'Eurovisie Songfestival' ► Jeangu Macrooy | "Ik heb geen zin om m'n hele leven In de Kast te zitten" ‼

Eurovisie Songfestival 2020  –  'Jeangu Macrooy' neemt zich voor om net als Duncan Laurence het komende Eurovisie Songfestival te winnen. "De soulzanger" werd geboren in 'Suriname', maar kwam naar Nederland om zijn horizon te verbreden. "Ik ben 'Homo' en in Suriname is het klimaat voor de community niet fijn", zo vertelde hij vrijdag aan EenVandaag.
                                          
                                
'Jeangu Macrooy' beseft dat hij na Duncan Laurence hoge verwachtingen moet zien waarmaken als Nederlandse inzending. "Het is nogal wat. Ik heb het Songfestival sowieso op de voet gevolgd en ik vond het heel inspirerend, dus laten dat nog een keer doen. Het is heel spannend" ‼

Lees verder op de website van Telegraaf.nl:  Jeangu Macrooy | "Ik heb geen zin om mijn hele leven In de Kast te zitten" ‼ 
                                                                
        
                                                        
bronnen: Telegraaf.nl / EenVandaag.AvroTros.nl – Video / YouTube.com / Facebook.com – DeGaykrant.nl → Telegraaf.nl