donderdag 25 oktober 2018

Levensverhaal | Sean ziet zichzelf 'niet meer' als Homo: "Het was een Label" ‼

Sean is getrouwd met Gaby en hij heeft ook kinderen ‼  Toch is hij nog steeds aangetrokken tot mannen, evenals tot z'n vrouw Gaby. "Mensen vragen mij, houd je jezelf voor de gek ?!  Leef je in een leugen" ?!  Dat zegt hij in een video van Vernieuwd.com, een organi- satie die een verfrissend perspectief geven op de discussie rondom Homoseksualiteit.

"Mensen denken dat ik gewoon Biseksueel was ... maar dat zelf nog niet wist", vervolgt Sean. "Het is interessant om te zien dat mensen je verhaal willen herschrijven. Maar ik weet wat ik voorheen was en wat ik nu ben. Er is een grote verandering gekomen in mijn gevoelens".

Lees verder op de website van CIP.nl:  Sean ziet zichzelf niet meer als Homo | "Het was een misleidend label"

Extra:  Amerika – Los Angeles | "Ex-Homoseksuelen gaan komende maand de straat op voor Jezus" ‼

bronnen: CIP.nl / Vimeo.com