woensdag 1 november 2017

Amerika – Showbizz | "Zanger Teddy Geiger komt Uit de Kast als Transvrouw"

Amerika  →  De Amerikaanse singer-songwriter Teddy Geiger is 'Uit de Kast' gekomen als transvrouw. Op 'Instagram' vertelt ze over haar 'transitie'.

"Vertel eens, waarom ben je je look aan het veranderen" ?!, vraagt een fan onder een van haar foto's op Instagram. "Omdat je het zo lief vraagt ... ik ben in Transiti"', reageert 'Teddy Geiger'.  "Een maand geleden ben ik erover gaan praten met een paar vrienden en met mijn familie. Dat heeft me de moed gegeven om in transitie te gaan". 
                                   
                                     
                           
"Ik heb het gevoel dat de volgende stap is om het aan jullie vertellen. Love It Or Hate It, This Is Who I Have Been For A Long Time" ‼

De post kreeg al snel '20 duizend likes' en heel veel mooie reacties ‼  "Ik werd wakker met heel erg veel liefde. Ik heb de beste vrienden" ‼, schreef Teddy Geiger zelf.


Zie ook:

bronnen: Gay.nl / Facebook.com – Gay.nl / YouTube.com