maandag 19 juni 2017

USA | Dapper meisje (12) komt Uit de Kast in de Kerk, en dan gebeurt er dít ...

Amerika – Utah – 'Savannah'  →  Een mormoonse tiener kwam in haar Kerk in Utah, Amerika openlijk Uit de Kast. Ze is Lesbisch en dat mag heel de kerkgemeenschap weten. Hoe dat nieuws werd ontvangen ?!

Niet zoals Savannah (12) gehoopt had. Tijdens haar prachtige speech, werd haar namelijk zomaar het zwijgen opgelegd

"Ik hoop een partner en een goede baan te vinden", hoor je Savannah (12) zeggen. "Ik hoop te gaan trouwen en een gezin te stichten. God zou mij nooit vragen om alleen door het leven te gaan, of mijn leven te delen met iemand waar ik me niet aangetrokken tot voel. Ik wil van mezelf houden en me niet hoeven te schamen voor wie ik ben".
                                                                                                   

Lees verder op de website van Libelle.nl:  Dapper meisje (12) komt Uit de Kast in de Kerk, en dan gebeurt er dít ... ‼
                                                                                  
Zie ook:  
Meisje (12) vertelt in de kerk dat ze Lesbisch is maar wordt dan weggewerkt  /  Meisje vertelt dapper in de Kerk dat ze Lesbisch is  

bronnen: Libelle.nl / Facebook.com – Libelle.nl / YouTube.com