vrijdag 23 juni 2017

Dit gebeurt in Lisse anno 2017 | "Allard (21) uit huis gezet omdat hij Gay is" ‼

Lisse    Mijn ouders zeiden me: "Je bent een loser, je bent een kneus en je kunt niks". Ze hebben Allard Bloois het huis uitgezet nadat hij een interview aan L'Homo had gegeven.

De ouders van Allard Bloois wisten dat hij in de L'Homo stond omdat hij ze dat had verteld  Vervolgens wilden ze aangifte tegen hem doen als hij het interview zou doorzetten, zo is te lezen in een nieuw interview met Allard bij Linda Nieuws. "Hun reactie deed me overigens niet zo veel. Ik zei dat ze vooral hun gang moesten gaan en dat ze mij toch niet klein konden krijgen".

Volgens Allard waren zijn ouders bang dat hij ze naar beneden zou halen. "Iedereen gelooft dat Satan mij beheerst".  Hij vertelt over de dominee van de gereformeerde kerk, die tegen hem zei: "Iedereen die buiten de kerk om beweegt, is zondig en gedoemd tot de hel". Allards reactie hier- op: "Nou, als alle homo's naar de hel gaan, wat heb ik dan te zoeken in de hemel" ?!

Vertrekken
Wat Allard Bloois niet zag aankomen was dat zijn ouders hem enige tijd later uitscholden en hem vervolgens lieten weten dat hij kon vertrekken. "Ik ben diezelfde avond nog weggegaan".

Allard heeft inmiddels geen contact meer met zijn ouders. Hij zoekt nu woonruimte. "Het maakt me niet uit waar dat is, al zou ik 't fijn vinden om in de omgeving van Amsterdam te gaan wonen". 

Het hele interview met Allard lees je bij: "Linda Nieuws"   Intussen heeft Allard via allerlei wegen woonruimte aangeboden gekregen 

Zie ook:
bronnen: Winq.nl / Twitter.com – LindaNieuws.nl