vrijdag 28 april 2017

Kent | Ex·Priester 'Philip Clements' (78) trouwt met zijn vriendje van 24 jaar ‼


Engeland – 'Homohuwelijk'  →  De 78-jarige ex-priester 'Philip Clements' uit Kent in Engeland is in het 'huwelijksbootje gestapt' met zijn 54 jaar jongere 'toyboy' ‼

Het stel gaat op zeer korte termijn verhuizen naar Roemenië, het geboorteland van de 24 jarige Florin Marin. Philip zegt zelf: "Ik kon pas toen ik stopte als priester mijn ware ik zijn, het is onnatuurlijk om dat je hele leven weg te stoppen".  
                                              

                                   
24-jarig model 'Florin Marin' is ook 'helemaal happy' met zijn nieuwe partner ‼  Al mijn vrienden weten dat ik op oudere mannen val, zij hebben gewoon meer ervaring in het leven"
bronnen: GayOkay.nl / Twitter.com – GayOkay.nl / Facebook.com – KMTV