Cosmeticabedrijven hebben de man ontdekt als gebruiker. In
de voorbije jaren vertelden dan ook steeds meer (jonge) mannen dat ze zichtbaar make-up dragen. Cosmetica bedrijven beginnen daar nu op in te spelen.
Lewys Ball (16) mag nu opdraven in een reclamespot van Rimmel London. Het merk wil zo illustreren dat iedereen zich kan en mag uitdrukken.
Eerder deze week is de Britse beautygoeroe Georgie Aldous (18) een 'petitie' gestart om cosmeticamerken aan te sporen meer in te zetten op mannen.
Eerder deze week is de Britse beautygoeroe Georgie Aldous (18) een 'petitie' gestart om cosmeticamerken aan te sporen meer in te zetten op mannen.
VIDEO | Cosmeticabedrijf Rimmel zet mannen in voor campagne: Lewys Ball (16) mag nu opdraven in een reclamespot… https://t.co/XQyUmP3Hnc— GaySayHello (@GaySayHello) 26 januari 2017
Zie ook:
Ook Rimmel komt met mannelijke vlogger als make-up model / Boy Beauty YouTuber Lewys Ball Stars in Rimmel London Campaign
Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.nl:
• Ian Thomas | "Ik geloof niet in Genderrollen – Ook jongens dragen Make-up" ‼
• BE - Joppe de Campeneere | "Hoezo kunnen mannen geen make-up dragen" ?!
bronnen: ZiZo-Magazine.be / GayStarNews.com / Twitter.com – Gay Say Hello / YouTube.com