dinsdag 31 januari 2017

Drenthe - Zuidwolde | Oma breit 'Regenboogtrui' voor Biseksuele kleindochter

Drenthe - Zuidwolde    "Ik vertelde mijn oma enkele weken geleden dat ik biseksueel ben en ze gaf me dit. Mijn grootmoeder maakte een regenboogtrui voor mij", vertelt Suna Huls op Tumblr.

Neen, Suna Huls uit het Drenthse Zuidwolde is niet de wereldkampioene wielrennen geworden  Ze deed het beter: ze vertelde haar oma dat ze biseksueel is. Wat later breide oma-lief een trui voor haar, met een Regenboog erop.

Suna Huls – SunatjeXD op Tumblr – verloor haar moeder in augustus.  Voor haar grootmoeder was het verlies van haar dochter ook een grote klap. In de periode nadien deed Suna haar coming-out, met de trui als resultaat.

Suna Huls plaatste de foto in november op haar blog, maar de foto leidt nu een eigen leven op het internet.

Zie ook:  Nederlandse oma gaat viral met Regenboogtrui    

bronnen: ZiZo-Magazine.be / PinkNews.co.uk / Twitter.com – Dagblad Metro